Меню
Кошик

Доставка і оплата

Доставка по Україні

·        

        «Нова Пошта»

Час доставки: протягом 1-3 днів (залежно від пункту призначення). 

Вартість згідно тарифів перевізника. Порахувати можна тут.
Безкоштовна доставка на відділення Нової Пошти при замовленні від 799 грн.

          

·         «УкрПошта»

Час доставки: протягом 2-3 днів (залежно від пункту призначення). 

Вартість згідно тарифів перевізника. Переглянути деталі можна тут.                                                                              

Безкоштовна доставка УкрПоштою на відділення при замовленні від 499 грн.


Самовивіз

м.Львів, вул. Жасминова, 9 

Вартість: безкоштовно.
Пн.-Сб. 10:00-19:00
Нд. - Вихідний

 Способи оплати

 

  1. ·         Карткою онлайн (Visa, Mastercard і Prostir будь-якого банку);
  2. ·         Google Pay
  3. ·         Apple Pay
  4. ·         Оплата на картку
  5. ·         Оплата при отриманні   

Дні доставок і відправлень

  • ·         Замовлення обробляються автоматично 24/7;
  • ·         Замовлення формується та пакується після підтвердження та оплати;
  • ·         Якщо оплата здійснена до 13:00, замовлення буде надіслано в той самий день (окрім неділі);
  • ·         Відправлення відбувається Пн-Сб;
  • ·         Онлайн-консультації щодо замовлень товару та послуг ми надаємо щодня;
  • ·         Телефонні дзвінки приймаємо згідно робочого графіку вказаного на сайті.
  • ·         Якщо ви телефонуєте в не робочий час, ми обов'язково перетелефонуємо на наступний робочий день.

 

Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Якщо придбаний товар є неналежної якості чи наш сервіс не оцінюється, як відмінний, ми завжди готові повернути кошти за придбаний товар або ж врахувати його вартість при здійсненні наступного замовлення.


Зв’яжіться, будь ласка, з нашими менеджерами за номерами телефонів, що вказані на сайті.

(093) 372 23 83

 

Зверніть увагу!

Відповідальність за цілісність та збереження замовлення, яке надсилається, лежить цілком на кур'єрській службі. Саме тому при відправці товару ми завжди вказуємо страхову суму замовлення, яка дорівнює вартості покупки. 

·         При отриманні перевіряйте посилку на місці і не ставте підпис, доки не будете впевнені в цілісності. Лише за таких умов перевізник зможе компенсувати вам гроші.

·         Наш менеджер обов'язково надішле вам повідомлення з номером декларації після відправки. Таким чином ви зможете відстежити свій вантаж.

·         Увага! Замовлення може прийти на 2 місця (тобто у двох коробках або більше) — ця інформація вказана у накладній, яку дає вам на підпис перевізник. Будь ласка, уважно дивіться, що саме підписуєте і забирайте відразу 2 коробки, якщо це вказано у накладній;